דף הבית > חזרה לחיפוש > השפה הארמית. לימוד ותרגול

השפה הארמית. לימוד ותרגול

תצוגה מקדימה:
השפה הארמית. לימוד ותרגול
דף 1
השפה הארמית. לימוד ותרגול
דף 2
השפה הארמית. לימוד ותרגול
דף 3
יוצר: אברהם פרקש
דרוג היוצר:
שם המוסד: פתח תקווה
מקום לימודים: מכללת אורות ומכללת אלקנה
תאריך פרסום: 03-12-2017
מס' פריט: #04627
סוג התוכן: חוברת עבודה
דרוג התוכן: 3.75

סה”כ לתשלום: 25₪
השפה הארמית. לימוד ותרגול
 
מידע עיקרי:
סוג תוכן: חוברת עבודה.
הנחיות וטיפים למשתמש: מתחת לכל מילה בארמית יש לכתוב את ביאורה, לכל סיפור יש אוצר ביאורי מילים משלו.למשחקי המילים יש את הכללים המובאים בחוברת. .
מטרת הפעילות: ללמד את השפה הארמית ביסודיות ובצורה חוויתית. .
מספר עמודים: 19.
ציוד נדרש לפעילות: עפרון.
שלבי חינוך: יסודי.
כיתות: ד ה ו ז .
זרמי חינוך: חרדי דתי .
משך פעילות מומלץ: 45 דקות.
התאמה לתוכנית הלימוד: כן. רכישת אוצר מילים בארמית.
דרגת הקושי: רגילה.
תקציר:
חוברת מדהימה זו היא דוגמא לשיטה מהפכנית ללימוד ותרגול השפה הארמית המופיעה בגמרא. רכישת השפה מתבצעת בצורה ברורה חווייתית ומאתגרת באמצעות סיפורים, משחקי מילים, מתיחת קו ותפזורות מה שיוצר למידה משמעותית. באמצעות השיטה לומדים גם את רוב כללי הדקדוק בארמית. תלמדו אותה בכיתה ותראו איך הילדים נהנים מהסיפורים, לענות על השאלות ולשחק במשחקי המילים. זה לא עוד שיעור, אלא דוגמא סדורה ללימוד השפה הארמית שבתלמוד הבבלי. בנוסף מופיעים בחוברת קטעי היסטוריה על דמויותיהם של התנאים והאמוראים. לחוברת נבחרו סיפורים הרלוונטים לחיי הילד ומקנים יראת שמיים, מידות טובות, מוסר השכל כבוד ודרך ארץ. מורים שילמדו חוברת זו בכיתתם יחושו מיד את ההתלהבות של התלמידים, במיוחד של הקשיי למידה שיחושו כבר בהתחלה תחושת מסוגלות. החוברת מותאמת הן לתלמידים מחוננים והן ללקויי למידה.
דרוג המשתמשים בתוכן
איכות כללית
בהירות
יצירתיות
מקצועיות
יסודיות
שאלות נפוצות
על היוצר
אברהם פרקש
התמחות: תואר ראשון בהוראה עם התמחות בתושב"ע ותואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך
עיר מקום עבודה: פתח תקווה
מקום עבודה: פתח תקווה
עלי: שואף להוביל מהלך בו תלמידים ילמדו גמרא ברמה גבוהה יותר ויהיו בקיאים בשפה הארמית.
ממני אליך: אשמח אם תגיבו לתוכן על מנת שאוכל לשפר אותו יותר ויותר.
שאל את היוצר
דרוג הגולשים:
5 / daf770
בשורה של ממש בעולם הוראת הגמרא. עבודה יפה ומסודרת. סטארט אפ גאוני. יישר כח למחבר!!!
5 / אביעד דישראלי
אין מילים לתאר את גודל הזכות שלך בפריצת דרך לתלמידים להתחבר ללימוד הגמרא. ברשותך אעיר 2 הערות: 1. יתכן שלתלמידים בכתה ד' או ג' יהיה קל יותר להגות את המלים בארמית בצורה נכונה באם המילים תהיינה מנוקדות. 2. יש אומרים שרצוי לשמר את המנהג העתיק להתחיל גמרא דווקא באלו מציאות. על כך ניתן להציע להתחיל עם התלמידים רק את המשנה של אלו מציאות, ואחר לימוד המשנה, בתור הכנה לגמרא, ללמוד את החוברת.
5 / chonikot kot
0 / knm101520 קוזלובסקי
התחבר/י לאתר

סיכום ההזמנה ובחירת אמצעי תשלום
אם נרשמת בעבר לאתר עליך להתחבר ולהשלים את התשלום. לחץ כאן על מנת להתחבר לאתר

אני מאשר/ת כי קראתי את תקנון האתר
בחר אמצעי תשלום
הוספת דרוג
עליך להוריד את המוצר על מנת לדרג אותו