דף הבית > חזרה לחיפוש > שפור להבחין בעצור בציור - עם קמץ פתח

שפור להבחין בעצור בציור - עם קמץ פתח

תצוגה מקדימה:
שפור להבחין בעצור בציור - עם קמץ פתח
דף 1
שפור להבחין בעצור בציור - עם קמץ פתח
דף 2
שפור להבחין בעצור בציור - עם קמץ פתח
דף 3
יוצר: ש. פור
דרוג היוצר:
שם המוסד: חינוך מיוחד
מקום לימודים: הוראת החינוך המיוחד
תאריך פרסום: 02-18-2019
מס' פריט: #05082
סוג התוכן: חוברת עבודה
התוכן עוד לא דורג

מחיר מבצע: 7₪  12₪
שפור להבחין בעצור בציור - עם קמץ פתח
 
מידע עיקרי:
סוג תוכן: חוברת עבודה.
הנחיות וטיפים למשתמש: לקרוא לתרגילים אלו "חידות". בכך תפחיתו החרדה מכישלון ובו זמנית תעצימו את האתגר ותעוררו מוטיבציה. לא חייבים הכל ביום אחד. היאזרו בסבלנות, ההתחלה קשה, אך אט אט הופכת לחוויה מאתגרת ומשעשעת.
מטרת הפעילות: אימון "מודעות פונמית" תוך כדי תהליך הקניית הקריאה, לשם שפור ברכישת קריאה.
מספר עמודים: 9.
ציוד נדרש לפעילות: כלי כתיבה, מספריים, דבק.
שלבי חינוך: יסודי.
כיתות: חובה א .
זרמי חינוך: חרדי ממלכתי דתי דמוקרטי חינוך מיוחד חינוך ביתי ממלכתי דתי .
משך פעילות מומלץ: 45 עד 60 דקות.
התאמה לתוכנית הלימוד: חינוך לשוני.
דרגת הקושי: מתחילים.
תקציר:
רוצים שפור ברכישת הקריאה? עבדו על שפור "מודעות פונמית"!!! המחקרים מוכיחים- "מודעות פונמית" היא מרכיב מרכזי וחיוני מאוד בתהליך הקריאה, ואילו חסך ב"מודעות פונמית" הנו המקור המרכזי לקשיים ברכישת הקריאה! הבשורה הטובה- "מודעות פונמית" ניתנת לשיפור ע"י תירגול, ושיפור "מודעות פונמית" משפר את רכישת הקריאה! לפניכם, תרגילים מרהיבים לשיפור "מודעות פונמית" בתנועות השונות, ניתן לשלבם תוך רכישת הקריאה (חוברת זו מתמקדת בקמץ-פתח). על הילדים לפענח "חידות" של מילים הנתונות בצלילים. לשם כך עליהם לבודד פונמות עיצוריות- מציורים, להמיר סמל תנועת הארטיקולציה של הפה- לסמל גרפי של תנועות, ולבצע המרה גרפו-פונמית בדרך מאתגרת ומשעשעת. מוכח כמקדם שיפור ברכישת קריאה! תרגלו ותשיגו שפור!
דרוג המשתמשים בתוכן
איכות כללית
בהירות
יצירתיות
מקצועיות
יסודיות
שאלות נפוצות
על היוצר
ש. פור
התמחות: לקויות למידה
עיר מקום עבודה:
מקום עבודה: חינוך מיוחד
עלי: מורה בחינוך מיוחד, מאבחנת דידקטית ומרצה בתחומי הוראה מותאמת ללקויי למידה. רב התכנים מיועדים לתלמיד בתחום רכישה ושיפור קריאה: פעילויות במודעות פונולוגית, שיפור שטף קריאה בסיפורים, והעשרת שפה ולשון (אך ישנם גם המיועדים למורים ואנשי חינוך- "שפור לדעת על..."). התכנים מתאפיינים במקצועיות, איכות ואסתטיקה. מטרתם לעשות את הלמידה למדויקת ומקצועית יותר, שתביא שפור לתפקודי למידה של תלמידים מתקשים, תוך חיסכון זמן יקר למורים בהכנת חומרים נוספים לגיוון הלמידה, מעבר למצוי בספרי לימוד. אני מאמינה שניתן לשפר תפקודי למידה כאשר מלמדים נכון ומעניין!
ממני אליך: שפור הוא לא - אדם חדש ליצור - אלא לעזור. שפור הוא לתת הזדמנות - לרכוש אך לא בחנות! שפור הוא פשוט שפור של מה שיש – ואפשר לנסות לבקש... שפור הוא להשלים עם מה שהוא קבל - ולהשלים מה שלא קבל. שפור הוא לעתים מסלול מסוחרר - אך גורם גם לך וגם ל"משופר" להיות מאושר...
שאל את היוצר
דרוג הגולשים:
התוכן עוד לא דורג
התחבר/י לאתר

סיכום ההזמנה ובחירת אמצעי תשלום
אם נרשמת בעבר לאתר עליך להתחבר ולהשלים את התשלום. לחץ כאן על מנת להתחבר לאתר

אני מאשר/ת כי קראתי את תקנון האתר
בחר אמצעי תשלום
הוספת דרוג
עליך להוריד את המוצר על מנת לדרג אותו